Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

לוח ניקוד

תכנים פופולרים

Showing most liked content on 12/17/19 in הודעות

  1. https://bassmagazine.com/artists/warwick-to-be-exclusive-licensee-for-sadowsky-guitars?fbclid=IwAR3tUJY7fixRy_R93827xd3eLiTYBCl3xgdgJS_0NYU8H6Vgx6uTJyyOUec צעד חשוב מאוד לרוג'ר סדאוסקי, וגם לוורוויק. ב-NAMM הקרוב כבר יהיה להם דוכן משותף, ושם ייחשפו דגמי המטרו והמטרו-אקספרס החדשים, שייבנו בגרמניה, במפעל במארקנויקירשן. רוג'ר סדאוסקי והצוות שלו ימשיכו לייצר בניו יורק את דגמי NYC Custom Shop של סדאוסקי. מכאן למה שאין בידיעה שלמעלה: מקורותי, כמו שאומרים, מוסרים שיהיו גם דגמים סיניים שייוצרו במפעל של וורוויק בשנגחאי, שם מיוצרים היום דגמי הרוקבייס של החברה הגרמנית. כלומר, עוד לא הרבה זמן נראה סדאוסקי סיניות. מעניין מאוד כמה הן יעלו ומה תהיה איכות הבנייה והרכיבים. מי שאוהב את רוג'ר ומעריך את מה שעשה ותרם לעולם הבס ב-40 השנים האחרונות, חייב להיות שמח מאוד בשבילו היום.
    2 likes
  2. @lukatch כמדומני כבר מזמן יש סידרה של סאדווסקי שמיוצרת בסין. אם אני לא טועה, כל הסידרה של המטרו אקספרס היא סינית. השאלה שלי עולה בראש דווקא מהפרסום הזה היא למה סאדווסקי החליט אחרי כל כך הרבה שנים שהוא עובד באופן הדוק וצמוד עם היצרנים שלו ביפן, לעבור לייצור באירופה שסביר להניח שזה יותר יקר, ולמה דווקא עם וורוויק. כבר ראינו במהלך השנה האחרונה מהלך של שינוי גדול בשוק הבוטיק כשסמית הודיע שהייצור שלו עובר לברובייקר. יש הרבה רחשים מאחורי ההחלטה הזו. הוא מעולם לא הסביר את הסיבה לכך אבל אני (ועוד כמה...) מניח שהוא מבין שאין לו אף אחד שימשיך את דרכו ולכן הוא מכין את עצמו. יש גם שמועה שאחד העובדים המרכזיים שלו במפעל נפטר ולכן נוצרה לו בעיה בייצור (הם בסך הכל 5 אנשים במפעל כולל אותו). בקיצור... נראה לי שסאדווסקי עושה מהלך דומה. גם לו, כמו לסמית, אין בן שממשיך את המסורת.
    1 like
×
×
  • Create New...