אצלו זה נראה הפוך (כאילו רק פיקאפ גשר, עם סוויץ' שמוריד ווליום) אבל זה בגלל שזה פלטה הפוכה כי הבס שמאלית (או יותר מדויק, פלטה "ישרה" על בס "הפוך"). הוא מנגן כל חייו כמו שכתבתי קודם - פיקאפ צוואר בלבד, עם קבל חותך גבוהים. בתמונות ישנות מצב הסוויצ'ים נראה נכון, אבל מתישהו, ככל הנראה כשהבס עבר שיפוץ כללי במנדולין בראדרס, הם התקינו את הפלטה הפוך, ומאז זה נשאר ככה. דווקא יש היגיון באופן שבו מנדולין בראדרס התקינו את הפלטה, כי עכשיו כפתורי הווליום מסודרים בצורה הגיונית יחסית לבס, למיקום הפיקאפים - ווליום צוואר מקדימה, ווליום גשר מאחור.
הפסים השחורים הקטנים שאתה רואה שם, זה חתיכות של גאפר-טייפ שחור מגולגל ותקוע בשביל לקבע את הסוויצ'ים בפוזיציה. התמונה הראשונה היא מראיון שעשיתי עם טכנאי הגיטרות שלו, קית סמית, לפני 11 שנים, ומופיע מאז בהמון אתרים של אספנים. רואים שם בבירור את הגאפר המגולגל. הראיון עם קית סמית הוא, אני חושב, תרומתי הגדולה ביותר בינתיים לעולם האספנות... כי יכולתי לצלם קלוז אפים שלא נראו קודם של הבס הזה, ולראות מקרוב מאוד פרטים שאנשים ניסו לגלות הרבה שנים, כמו באיזה מיתרים הוא משתמש, או איזה אקשן יש לו על הבס (מדיום ומטה, למרות שכולם היו בטוחים תמיד שהאקשן גבוה), או האם הבס עבר ריפיניש (לא. אבל הוא עבר פרנץ' פוליש כמה פעמים). זה היה שבועיים אחרי הראיון באנגליה שבו גם החזקתי את הבס.