-
הודעות שפירסמתי
3262 -
הצטרפתי בתאריך
-
הפעילות אחרונה שלי
-
Days Won
18
-
גילי סמטנה ניגן בס שמאלי, אבל שלמד קונטרבס לא היתה לו ברירה ולמד לנגן כימני. להפוך קונטרה בס זה מאוד קשה וממש מעטים עשו זאת. אני גם מכיר שני אחים, שניהם שמאליים ושניהם גיטריסטים. אחד למד לנגן כימני, ואחד כשמאלי. ברור לימני היה הרבה יותר קל תמיד למצוא גיטרות ולהסתדר בכל סיטואציה. אוקי, סיפורים זה יפה - עדיף ללמוד כימני, תמיד אפשר יהיה קל למצוא גיטרות מכל סוג. זה גם לא רע שהיד הלוחצת תהיה היד החזקה. אם זה לא מסתדר, אז גם להפוך את הגיטרה זאת אופציה, אם כי קצת מכוערת (לטעמי) ואם שום דבר אחר לא מסתדר אז ללכת על גיטרה שמאלית. מצד שני קח בחשבון שאם היא תנגן כימנית, האוסף המשובח שלך יהיה בסכנה... אבל מקסימום קצת רליק.. תראה למשל את הזוג המלכותי של הבס אדרי-שניידרמן - בטח לכל אחד שם יש את האוסף שלו.. נראה שלא יכולים לחלוק בבסים..
-
זאת לא בס, הארבעה מיתרים מבלבלים. זאת גיטרה טנור תוצרת איסטווד. דגם סיגנצ'ר של וורן אליס שמנגן עם ניק קייב. כמדומני שלקרן ניצן יש או היתה כזאת. כדי לבלבל, יש באמת גם בס באותה סידרה ועיצוב. https://eastwoodguitars.com/collections/warren-ellis
-
הבסיסטית המתולתלת עם הספקטור שהתלבטת לגביה היא לא הגר בן ארי, אלא דנה אביתר. ולי גם זכור יוסי מנחם עם בס קצוצת ראש, ככל הנראה סטטוס, בתוכנית סופשבוע כלשהי כמדומני עם יהורם גאון. וכמובן בלהקת ברוש בזהו זה, זה גם נחשב לא?
-
אגב השם גיל ירון נשמע מוכר פתאום. זה אותו גיל ירון שבונה גיטרות, בעיקר רפליקות של לס פולים שנחשבות בעיני גיטריסטים רבית למאוד מבוקשות יוקרתיות ואיכותיות? נראה לי שיש מצב... https://www.destroyallguitars.com/guitars/203-gil-yaron https://www.gilyaronguitars.com/
-
בתור בעלים גאה ומבסוט של וורוויק רוקבס סטרימר נפלאה שבנויה ברמה גבוהה מאוד, אני בטוח שאם ישמרו על הסטנדרט הזה, גם סדובסקי שתצא מהמפעל הזה תסב נחת רבה למי שיקנה אותה. מקווה שהמחיר ישאר שפוי ומשתלם.
-
וואי אני אהבתי וגדלתי על הקסטה של אוסף נענע 1 וגם אהבתי מאוד את השיר הזה שלא זוכר אם הופיע בקסטה או רק בבונוס בדיסק שיצא.. נחמד לראות דיון על הלהקה הזאת וללמוד משהו. זוכר זיכרון מעומעם מפסטיבל רוק בחוף פלמחים בקיץ 1990. הם הופיעו עם עוד כוכבי התקופה כמו תיסלם, משינה, אהוד בנאי ועוד. היו סוג של דיפ פרפל ישראלים. באמת חטפתי בפסטיבל הזה מכת שמש.. חבל שלא הצליחו.. הייתי גם מוכן לתרום כמה שקלים שחזור ההרדדיסק של דרור. כמה יקר זה כבר יכול להיות?
-
פששש זה המקום היחד באינטרנט שקשור לבס ולא חפרו עדיין על וולפאק ודארט.. שישאר ככה
-
יצא לי להשתמש בשימים גם בעובי של פיתקית, או פתקית מקופלת או כרטיס ממש דק. כל עשירית מ"מ משמעותית. לפעמים פשוט לא צריך הרבה.. וכן, עם גשר בדאס. שאני אוהב בגלל עוד סיבות חוץ מהסטטיין. מה שכן, זה פתרון של טלאי, בגלל שאין ברירה אבל אני לא מת עליו, מכיוון שהוא מכניס חומר זר, וגם אויר, בין הצוואר לגוף, והיה עדיף שהחיבור יהיה ישיר כמה שיותר. אבל זה מה יש..
-
אני מאוד אוהב וורוויק, ובהתחלה גם שנאתי את התיחכום של הגשר, וגם של הנאט, אבל אחרי שהבנתי איך העסק עובד, שיניתי דעתי אני מאוד אוהב, במיוחד לאור העובדה, שמכל הבאסים שלי, שכוללות ריקנבקר, כמה פנדרים, וסטינגריי, עם הסטרימר נק טרו (אי אפשר לשים שים) הסינית! אני מצליח להגיע לאקשן הכי נמוך והכי נוח והכי מדויק שאפשר בלי זימזומים, על הצוואר הכי ישר שאפשר, לשם נגינה הכי נוחה וחסרת מאמץ. מרווח המיתרים גם מדויק ומאוזן, ובגלל שהפיקאפים אקטיביים, ואין פולים (לדעתי זה בלייד מתחת לכיסוי) אז אין בעיית איזון כלל. וכך גם בגרמנית פרטלס 5.. (שם הצוואר הוא בולט און וגם קצת בעייתי, והגשר + הנאט מאוד עזרו לסטאפ איתו)
-
כנראה הרבה גולדן בראון...
-
כדאי לקרוא את המדריך הזה.. נראה קצת מורכב בהתחלה אבל כשמבינים ומתנסים זה יותר פשוט. http://old.warwick.de/media/manuals/Basses/WWBassManual_en_2012_small.pdf את הסטאפ הכי טוב לוורוויק עשה לי לפני שנים דווקא איזה בסיסט ששכחתי את שמו ושהיה מנוסה עם וורוויק.. אבל אז למדתי לבד. באמצעות מדריכים. כמו זה.
-
איזה פרסיז'ן עם הרבה מודיפיקציות. אפשר לראות פיקאפ ג'ז קרוב לצוואר ופיקאפ סטייל גיבסון קרוב לגשר בנוסף לפיקאפ פי. נראה לי שדיברו פה פעם על הבס הזאת.
-
אכן רשום שברוש הוקמו ב 78 אבל בטח היו פעילים כנגנים בתעשיה עוד לפני. ורשום שגם ליוו את צביקה פיק בשלב מסוים.
-
אולי החברה מברוש עם יוסי מנחם בבס ניגנו בדברים האלה? הם היו די ברירת המחדל האולפנית באותם שנים ובאמת ניגנו כמעט עם כולם, ולא היו כל כך הרבה נגנים כמו היום, אבל גם קרדיטים לא ממש נתנו. ערן סנדרי משליחי הבלוז סיפר לי פעם שאביו ניגן בזמנו עם פיק. אולי הוא יודע משהו.. מיכה מיכאלי נראה לי ששייך יותר לשנות ה 80 וגם נראה לי שסלאפ זה פחות הקטע שלו.. בוא לריו מ 83 כבר ממש חזק בסלאפ. הבנתי שיוסי פיין נתן שם..
-
צביקה פיק? במעלה מעלה יש איזה רגע אחרי המעבר בערך בדקה שלוש ומשהו.. שנת 78 ומי במנגן בהקלטה המקורית במקום הכי נמוך? איתן גידרון או אוהד אינגר? לגידרון יש גם קצת סלאפ במטוס סילון של ארצי, אבל זה מ 81.