dudi8 פורסם מרץ 25, 2014 פורסם מרץ 25, 2014 אני שמתי על האקוסטית שלי (כשהייתה לי אחת) מיתרי pyramid שחורים שיש להם סאונד מדהים מוגבר אבל כמו שאילן אמר איבדתי הרבה וליום לרמה שקצת התגעגעתי לברונזה, ומי שקנה ממני אותה החזיר את המיתרים שהיא הגיעה איתם, הברונזה
izikalon פורסם מרץ 25, 2014 פורסם מרץ 25, 2014 ממליץ בחום, אחרי הרבה ניסיונות, על ENR70 D'Addario XL Half Rounds . כמעט ולא תאבד ווליום וכמות ה-"חריקות" של המיתרים ב-"סלייד" ירדו לכמעט אפס... סאונד שמן וחם כמעט בלי לאבד גבוהים. מה שכן, בימים הראשונים המיתרים יהיו מעט דביקים עד שהתופעה תעלם (שווה לחכות). אין להשיג בארץ, יש להזמין מחו"ל.
Johnny פורסם מרץ 29, 2014 פורסם מרץ 29, 2014 היי חברים הבס שלי היא פנדר ג'אז בס דלוקס 4 מיתרים.. עד עכשיו השתמשתי במיתרים של פנדר (stainless steel roundwoud 0.45-.100), אני אוהב את הסאונד, טיפה מתכתי, פאנקי ורוקיסטי עם הרבה ביצים אבל מה שבאמת הדליק אותי בהם זה הנוחות והגמישות של המיתרים. הבעיה היא שהסאונד של המיתר החדש נמשך מעט מאוד זמן, וכשהמיתר כבר ישן אז הגיטרה מאבדת לחלוטין את הסאונד הטוב שלה ומוציאה, במקרה הטוב, 20% ממה שהיא יכולה לתת. החלטתי שהגיע הזמן לגוון ולבחור לעצמי סט חדש של מיתרים, גם מבחינת הפירמה וגם מבחינת עובי המיתר, אבל לא הסוג (לפי מה שקראתי באינטרנט ובפורום פה הבנתי שכנראה המיתרים שמתאימים לי הם stainless steel roundwoud, אז אני לא אשנה את זה). שתי שאלות לי אליכם: 1. בשביל סאונד רוקיסטי אבל לא מלוכלך מדי שגם יוכל להרעיד את החדר, שמסוגל להגיע לטונים עצבניים אבל שלא יעשו חור בראש, איזה עובי מיתרים כדאי לי להשתמש? 2. יש לכם איזה שהיא המלצה על מיתרים טובים שיהיו נוחים וגמישים? (מבחינתי, הגמישות והנוחות של המיתרים הם בעדיפות ראשונה). תודה!
zivhackman פורסם אפריל 2, 2014 פורסם אפריל 2, 2014 אם הגמישות הכי חשובה לך, דווקא ניקל יהיה לך הרבה יותר מוצלח.
tomersg פורסם אפריל 2, 2014 פורסם אפריל 2, 2014 מכיר את הדאדריו חצי שטוח.. ניסיתי פעם ושנאתי. בכל מקרה עשיתי סטאפ רציני לאקוסטית בס, ממש נמוך התקנתי את המיתרים החביבים עלי כרגע - דאדריו פרוסטילז דקים, ואני אפילו יכול לעשות עליה סלאפ.. בקיצור שום בעיה והכל סבבה. רק מה היא עצומה במימדיה. ואפילו אני,שאני בחור לא קטן, צריך להתפתל מסביבה. אבל חוץ מזה. די כיף בסופו של דבר. חושב על פרוייקט בס אקוסטית פרטלס קטנה..
tomersg פורסם אפריל 2, 2014 פורסם אפריל 2, 2014 לגבי מיתרים גמישים, אז כפי שציינתי פה בעבר, בשנה או שנתיים האחרונות המיתרים הכי אהובים עלי הם D'Addario ProSteels Bass ומבחינתי כמה שיותר דקים, 35 - 95 כך יותר נוחים לכיפופים ומתיחות והקפצות. בנוסף, זולים יחסית ומחזיקים זמן רב יחסית. אבל לפני מספר חודשים, דאדריו יצאו עם דגם חדש - D'Addario Flex Steels שעל פי שמם ותיאורם, אמורים להיות עוד יותר רכים וגמישים, ויותר מתאימים לסלאפ ומתיחות, עקב שימוש בליבה משושה, ליפוף בטכנולוגיה חדשה או שקר כלשהו.. בקיצור ניסיתי. וממש לא אהבתי. שמתי על הג'ז בס והם עפו ממנה תוך כמה ימים, חזרה לפרוסטילס. מכיוון שאני קמצן ושונא לזרוק סתם מיתרים לפח, אז התקנתי אותם על סקוויר פרסיזן בינתיים. אבל אני לא חושב שאקנה אותם שוב...
eduard פורסם אפריל 13, 2014 פורסם אפריל 13, 2014 שלום לכולם רכשתי לפני שנה מיתרים מסוימים וברצוני להחליפם,הבעיה שאני לא זוכר איזה סט מספרים הם(אני זוכר שהם פחות מהסטנדרט).איך אני יכול לדעת איזה מספר כל מיתר? תודה
kdeal פורסם אפריל 13, 2014 פורסם אפריל 13, 2014 אתה רוצה לדעת מה קוטר המיתר, ורצוי - קוטרו באינצ'ים. כשאומרים הרבה פעמים למשל "סט 30-50-70-90" הכוונה היא לסט מיתרים שקוטרו של מיתר סול הוא 0.030 אינץ', ומיתר מי הוא 0.090 אינץ'. לפעמים נוטים לקצר ולקרוא לסט לפי השם של מיתר סול בלבד ("סט אפס ארבעים" או "סט אפס ארבעים וחמש" כשהכוונה היא לסט שבו מיתר סול הוא בקוטר 0.040 אינץ' ו 0.045 אינץ' בהתאמה), אבל מידע זה לא מספק כי בסטים שונים של חברות שונות, קטרי המיתרים משתנים גם כשמיתר סול הוא באותו קוטר. המכשיר שמוריס שם יאפשר לך למדוד את הקוטר של כל מיתר ומיתר ולדעת מה קטרי המיתרים שמותקנים לך על הבס.
omri98770 פורסם אפריל 19, 2014 פורסם אפריל 19, 2014 בחיים לא חשבתי שאני יתלהב כל כך מלהחליף מיתרים אבל אתמול קיבלתי סט של chromes שמתי אותם על הג'אז בס (יש לה פרטים) והשינוי בסאונד מדהים וגם בהרגשה שלי עם הבס מישהו יודע למה זה לא נפוץ כל כך לשים פלאטס על בס עם פרטים? כי אני מנגן עכשיו ככה ואני לא מבין למה אין יותר אנשים שמנגנים ככה
lukatch פורסם אפריל 20, 2014 פורסם אפריל 20, 2014 בתאריך 19.4.2014 at 22:00, omri98770 כתב: למה זה לא נפוץ כל כך לשים פלאטס על בס עם פרטים? כי אני מנגן עכשיו ככה ואני לא מבין למה אין יותר אנשים שמנגנים ככה כי אין את זה בחנויות, זה למה. אנשים הולכים לחנות, אומרים למוכר - תביא לי סט לבס, אומרים להם יש דאדאריו, יש פנדר, יש DR וכו'. והכל ראונדוואונדס. 99% מהבסיסטים (לדעתי גם יותר מזה) לא יודעים בכלל שיש דבר כזה, פלאטוואונדס. כשהייתי ילד זה היה להיפך. הסט היחיד שהיה להשיג בחיפה באמצע שנות ה-70 היה Guild Heavy gauge 050, כל כך עבים שהם קיפלו לשניים את הצוואר של ה-Prima החיקוי-פנדר שלי, והתרגלתי לאקשן של קונטרבס ולא ידעתי שיש משהו אחר בכלל. עד שנת 1981 כל הפנדרים הגיעו מהמפעל עם פלאטס, זה היה הסטנדרט של התעשייה. בפעם הראשונה שניגנתי על ראונדוואונדס זה היה פרסיז'ן של ארנון פלטי (זאת שהוא קנה לפני "הכבש השישה עשר"), עם סט רוטוסאונד, 040 אני חושב, הייתי בן 16 בערך והייתי בהלם מאיך שהסט הזה נשמע והרגיש. זה היה ג'אם במועדון סטודנטים, הוא ניגן אז עם מורדי פרבר, אני ניגנתי אז עם שמעון הולי. שאלתי את ארנון פלטי, מה זה?! והוא צחק והסביר לי. ואחר כך כל פעם שאבא שלי נסע לאנגליה הכרחתי אותו להביא לי מיתרי רוטוסאונד, שלא היו בארץ.
BassBen פורסם אפריל 20, 2014 פורסם אפריל 20, 2014 האמת שאני שמתי פלאטוונדס גם על הג'אז בס שלי ושנאתי את זה וגם על הפרטלס (וורוויק) שזה היה קצת יותר נחמד אבל עדיין זה לא כוס התה שלי. זו הסיבה שלי..
guy_ron פורסם מאי 6, 2014 פורסם מאי 6, 2014 סרטון חדש שאני משווה בו בין שני סוגי המיתרים: 1. DR Lo Rider 045-105 2. RotoSound Swing 66 045-105 שני הסטים חדשים.
lukatch פורסם מאי 6, 2014 פורסם מאי 6, 2014 אני יושב עם אוזניות טובות ומתקשה לשמוע הבדל משמעותי. ההבדל המהותי בין DR לרוטוסאונד, לפי ניסיוני, הוא שרוטוסאונד מתים מהר מאוד, ולעומתם DR מחזיקים את הברייטנס המתכתי עוד הרבה מאוד זמן.
RT פורסם מאי 6, 2014 פורסם מאי 6, 2014 ממה שאני שומע ההבדל ניכר בעיקר בסלאפ, הרוטוסאונד יותר bright ולדעתי קצת פחות מאוזנים מבחינת תדרים. בפריטת אצבעות הסאונד מאד דומה. תודה גיא!
lukatch פורסם מאי 6, 2014 פורסם מאי 6, 2014 אם כבר הזכרת איזון. רוג'ר מאייר, האיש שלפני הרבה שנים טיפל ועשה סט-אפ באופן שוטף לגיטרות של גיטריסט אחד בשם ג'ימי הנדריקס, טוען שהאאוטפוט החשמלי של מיתר הוא פונקציה של ריבוע הקוטר שלו. ולכן כשמרכיבים סט מיתרים, צריך לראות שריבועי הקטרים (ולא הגייג'ים עצמם) יוצרים סידרה רציפה יחסית בלי קפיצות גדולות מדי. ולכן הנדריקס השתמש בסט מיתרים מיוחד (010-013-015-026-032-038). אם שמים מיתר G 017 (כמו שכולם עושים) הוא בולט מדי, ככה מאייר אומר. תשימו לב שמיתר E הנמוך אצל הנדריקס היה מאוד דק, ולזה תוסיפו את העובדה שהוא כיוון חצי טון נמוך יותר (Eb). ועכשיו במיתרי בס: רוטוסאונד - הריבועים יוצאים 2025-4225-6400-11025 DR - הריבועים יוצאים 2025-4225-7225-11025 ולכן, רונן, הרוטוסאונד פחות מאוזנים, כפי שהבחנת. מ.ש.ל
guy_ron פורסם מאי 6, 2014 פורסם מאי 6, 2014 בתאריך 6.5.2014 at 08:34, lukatch כתב: אני יושב עם אוזניות טובות ומתקשה לשמוע הבדל משמעותי. ההבדל המהותי בין DR לרוטוסאונד, לפי ניסיוני, הוא שרוטוסאונד מתים מהר מאוד, ולעומתם DR מחזיקים את הברייטנס המתכתי עוד הרבה מאוד זמן. בגדול אתה צודק. צריך לזכור שהיוטיוב חותך הרבה תדרים. בהרגשה שלי, הDR יותר מאוזנים ומודרניים. קיצר, אני יותר אוהב את הDR !
booch פורסם מאי 6, 2014 פורסם מאי 6, 2014 נשמע מעולה!! אני אישית מעדיף ניקל (שמנים יותר)!! ומרגישים טוב יותר לדעתי..
elzo79 פורסם מאי 6, 2014 פורסם מאי 6, 2014 אני העדפתי את הרוטוסאונד, מחמיאים לפרסיז'ן הרבה יותר ומדגישים את האופי שלה. הרבה יותר שמנים ודינמיים... ( ובכלל ביחס לפוסט הקודם שלך - אחלה ערוץ ואחלה קאברים, שאפו! )
itais פורסם מאי 7, 2014 פורסם מאי 7, 2014 היי, אני מעוניין לשמוע מה ההמלצות שלכם לגבי מיתרים לריק. אני מודע לבעיות בצוואר בדגמים ישנים שגורמים לכך שעדיף לשים מיתרים דקים. השארלה שלי היא לדבי ריקים חדשות ללא בעיות שכאלו.
itch85 פורסם מאי 7, 2014 פורסם מאי 7, 2014 בס"ד אכן שאלה חשובה זה בטח שלא תקנה מיתרים לריק ועכשיו לתשובה יותר עניינית אין לי המלצה ספציפית ואני מקווה שביום מן הימים אני גם אזכה לחפש מיתרים לריק..., אבל מאחר ויש לה סאונד מאוד ספציפי ומן הסתם יש לך השפעה מנגנים מסוימים כדי שתחפש קצת ברשת באיזה מיתרים הם בחרו להשתמש, בהצלחה.
lukatch פורסם מאי 7, 2014 פורסם מאי 7, 2014 אחרי שנת ייצור 1985, אתה יכול לשים איזה מיתרים שאתה אוהב. אין מיתרים ש"מתאימים בסאונד" לריקנבקר. מה שבא לך.
kdeal פורסם מאי 13, 2014 פורסם מאי 13, 2014 סט flat wound חדש במשפ' לה בלה (הושק בחודש שעבר). מדובר בסט פלאטס עם גייג'ים דומים ל Jazz Flats JF344 של Thomastik Infeld (שהוא סט של 0.043", 0.056", 0.070", 0.100"), רק במחיר זול יותר... (דוגמא א', דוגמה ב') ומתיחות המיתרים (ה tension) לפי הנתונים - נמוכה במיוחד... LA BELLA STRINGS INTRODUCES “LOW TENSION FLEXIBLE FLATS” BASS STRINGS APRIL 23, 2014 La Bella Strings is taking a new approach to flat wound bass strings. The result is the Low Tension Flexible Flats series. Using the same techniques that have made the Deep Talkin’ Bass strings the best-selling flat wounds on the market, La Bella has adjusted the construction to create a lighter and more flexible alternative to the classic heavier flats. The Low Tension Flexible Flats deliver the same classic sound but without a floppy-string effect associated with other light tension flat wound strings. These hand-wound and hand-polished strings are equipped with round cores for flexibility and narrower ribbon wire to achieve that unrivaled smooth feeling uniquely characteristic to La Bella Strings. La Bella’s Low Tension Flexible Flats are now available in 4-String (LTF-4A) and 5-String (LTF-5A) models. LFT-4A Low Tension Flexible Flats 4-String, .042, .056, .070, .100 Tension (lbs): 36.2, 34, 30.5, 34.2 Total Tension: 134.9lbs (61.19kg) LTF-5A Low Tension Flexible Flats 5-String, .042, .056, .070, .100, .118 Tension (lbs): 36.2, 34, 30.5, 34.2, 28.3 Total Tension: 163.2lbs (74.03kg) As with all La Bella bass sets, all Low Tension Flexible Flat Wound sets are Standard Long Scale, and available in Short, Medium and Extra Long scales. Read more about the LOW TENSION FLEXIBLE FLATS here: http://www.labella.com/category/products/bass/low-tension-flats
lukatch פורסם מאי 13, 2014 פורסם מאי 13, 2014 במילים פשוטות: לה-בלה רוצים את השוק של תומסטיק ג'ז פלאטס. ופתאום גם הם הולכים על גייג'ים שלא מעוגלים ל-5 הקרוב... מה שעד עכשיו היה ייחודי לתומסטיק. הטנשן הוא אפילו פחות מתומסטיק ג'ז פלאטס.
lukatch פורסם מאי 15, 2014 פורסם מאי 15, 2014 תשימו לב שה-LaBella הם סטיינלס סטיל, לעומת התומסטיק שהם ניקל.
kdeal פורסם מאי 15, 2014 פורסם מאי 15, 2014 אכן. עם זאת, היצע ה flat wound של לה בלה מרשים. יש להם את סדרת ה Deep Talkin' Bass המפורסמת (סדרת ה 760): 760FX = 0.039 0.056 0.077 0.096 760FL = 0.043 0.060 0.082 0.104 760FS = 0.045 0.065 0.085 0.105 760FM = 0.049 0.069 0.089 0.109 760M = 0.052 0.073 0.095 0.110 ובגירסת חמישה מיתרים: 760FX-B = 0.039 0.056 0.077 0.096 0.128 760FL-B = 0.043 0.060 0.082 0.104 0.128 760FS-B = 0.045 0.065 0.085 0.105 0.128 760FM-B = 0.049 0.069 0.089 0.109 0.128 760M-B = 0.052 0.073 0.095 0.110 0.128 ובגירסת ששה מיתרים: 760FX-CB = 0.029 0.039 0.056 0.077 0.096 0.128 760FL-CB = 0.029 0.043 0.060 0.082 0.104 0.128 760FS-CB = 0.029 0.045 0.065 0.085 0.105 0.128 760FM-CB = 0.029 0.049 0.069 0.089 0.109 0.128 760M-CB = 0.029 0.052 0.073 0.095 0.110 0.128 לכל אלה יש גם גרסאות short scale, medium scale ו extra long scale. פלוס שתי גרסאות פלאטס מיוחדות להופנר ביטל בס: 760FHB2 = 0.039 0.056 0.077 0.096 760FHBB = 0.050 0.065 0.080 0.100 אך גם כל אלה הם Stainless Steel Flat Wound.
kdeal פורסם מאי 15, 2014 פורסם מאי 15, 2014 כשחושבים על זה, יש ללה בלה מיתרי ציפוי ניקל (nickel plates steel), ניילון (black nylon tape wound ו white nylon tape wound), תרכובות שונות שלהם ("Golden Alloy", "Super Alloy 52") וכיוב', אבל אין להם Nickel Plates Steel Flat Wound... אני שואלת את עצמי - מדוע? חברה בסדר גודל של לה בלה (עם קטלוג מיתרים לא קטן) היתה יכולה להוסיף nickel plated steel flat wounds לקטלוג לו רצתה. יש לי שני הימורים לסיבות. ראשית, מיתרים בציפוי ניקל "מתים" מהר יותר ממיתרי פלדת אל-חלד. מסיבה זו נגנים רבים בוחרים במיתרי פלדת אל-חלד מלכתחילה (הם "מחזיקים מעמד" זמן רב יותר). ב flat wound מדובר בסאונד "סתום" (אפשר לקרוא לזה גם "עגול"/"עמום"/"פחות בהיר") מלכתחילה. מיתרי פלדת אל-חלד ישמרו על הסאונד שלהם לאורך זמן ממושך ולא "ימותו" (לא ישתנה להם הסאונד אחרי שבועות עד חודשים). שנית, מיתרי פלדת אל-חלד בד"כ נותנים סאונד בהיר יותר (יותר גבוהים) ממיתרים מצופי ניקל (בסלאפ שומעים את זה בצורה ברורה: סלאפ על מיתרים מצופי ניקל נשמע יותר "מסורתי" וסלאפ על מיתרי פלדת אל-חלד נשמע יותר "בהיר"/"ברור"/"מדויק"). יתכן שהמהנדסים של לה-בלה מצאו איזון של סאונד flat wound יותר "בהיר" ויותר עשיר בהרמוניות בשימוש בפלדת אל-חלד מאשר במיתרים עם ציפוי ניקל. מסקרן. ומה קורה בחברות אחרות? Ernie Ball Flatwound Bass Strings are constructed of Flat Chrome Plated Steel Wire. -- D'Addario Half Round electric bass strings are wound with pure nickel, then precision ground. This process then leaves the outer surface smooth and "semi-flat," while retaining the flexibility of round wound strings. The D'Addario Half Round electric bass strings retain round wound brightness and sustain thanks to their exclusive "heat treating" process. -- D'Addario Chromes Flatwound Bass strings are famed for their smooth feel and warm, mellow tone. D'Addario Chromes Flatwound Electric Bass Strings are wound using an outer flattened, "ribbon" wire. D'Addario tChromes Flatwound Bass Strings are then polished to an incredibly smooth finish. -- GHS Brite Flats are made by grinding the outer winding of roundwounds to a smooth flat finish. Brite Flat Bass Strings are made of Ground Roundwound Alloy 52 strings and is just as easy on your frets and fingers as flatwound strings. Brite Flats offer a sound darker than rounds, but brighter than flatwound strings. -- GHS Pressurewound Flats are made from GHS's exclusive Alloy 52, a magnetically active material designed specifically to increase the strings brightness. During the winding process, each string's outer wrapping is flattened slightly. This extra process gives the GHS Pressurewound Flats Bass Strings a great smoother feeling and also reduces finger noise and string shift noises. -- GHS Precision Flats are a Stainless Steel Flatwound bass string. The GHS Precision Flatwounds create a deep traditional percussive tone by GHS's unique cross-winding string winding process. Precision Flats are wrapped with a highly magnetic stainless steel flat outer wrap for strong output, longer durability and a smooth to the touch satin finish.
booch פורסם מאי 25, 2014 פורסם מאי 25, 2014 אהלן, אז החלפתי מיתרים על פרסיז'ן, החלפתי מדאדריו 45-105 ל LA-BELLA 50-110, הצוואר קיבל בטן קטנה(פנימה) ולא נוחה כל כך, והאקשן קפץ למעלה, איך מחזירים את הצוואר למצב נורמלי? יש למישהו טיפים? כי על סטאפ כבר מזמן אני לא מוכן לשלם. תודה.
lukatch פורסם מאי 25, 2014 פורסם מאי 25, 2014 הידוק רבע סיבוב לטראס-רוד (עם כיוון השעון) כשהמיתרים מכוונים, לא להרפות מיתרים. לחכות יממה ולראות איך זה מרגיש - האקשן, עקמומיות הצוואר, זמזומים (אני מניח שכרגע היא תזמזם/תיחנק בגבוהים אם תוריד אקשן בגשר). אם צריך, עוד רבע סיבוב כנ"ל. עוד 24 שעות, ואם צריך, עוד רבע סיבוב. ככה עד שהוא מתיישר ואין זמזומים או היחנקויות.
lukatch פורסם מאי 25, 2014 פורסם מאי 25, 2014 חשוב: תעשה את זה רק אם אתה מרגיש מספיק ביטחון במה שאתה עושה. אם לא, לך למישהו מנוסה.
Or פורסם מאי 25, 2014 פורסם מאי 25, 2014 מצחיק, בדיוק עשיתי ההפך כי הצוואר שלי לא עמד בזה. ועכשיו בדיעבד ה45 נשמע הרבהה יותר טוב.
elzo79 פורסם יולי 17, 2014 פורסם יולי 17, 2014 אהלן חברים, התחלתי לנגן לאחרונה בלהקת אנרגיה חולנית ( למי שלא מכיר מדובר בהרכב פסיכודלי/גראז' עם ליין אפ משתנה, שפועל כבר המון שנים בשוליים ) ואני משתמש בפרסיז'ן החדשה והסקסית שלי שמתאימה בול לסאונד של הלהקה. כיוון שהמיתרים עליה נוטים למות חשבתי להתייעץ אתכם בנוגע לסט חדש שיחזק עוד יותר את האוריינטציה של הפרסיז'ן לסגנון, כאשר אני מנגן גם באצבעות וגם במפרט והראש הוא מווייב של Jefferson Airplane ,13th Floor Alivators ופינק פלויד המוקדמים ועד ל Stooges ומוסיקת סרף. כעיקרון חשבתי על כמה כיוונים: מיתרים מצופי ניילון, Half Rounds/Pressure Wounds או פשוט ניקל ( למרות שבתור התחלה אני בטח אשים עליה סט של ארני בול Cobalts כמו שיש לי על הסטינגריי, רק בשביל הרפרנס ). אשמח להערות/הארות שלכם!
tomersg פורסם יולי 17, 2014 פורסם יולי 17, 2014 אני מת על אנרגיה חולנית. אחת הלהקות הטובות בארץ!! אולי תנסה ממש פלאטס? לה בלה או טומסטיק? אבל גם מצופי ניילון יכול להתאים.
elzo79 פורסם יולי 17, 2014 פורסם יולי 17, 2014 בתאריך 17.7.2014 at 20:29, tomersg כתב: אולי תנסה ממש פלאטס? לה בלה או טומסטיק? אבל גם מצופי ניילון יכול להתאים. בתכל'ס מסרטונים שראיתי ביו טיוב ממש אהבתי את הסאונד של הניילון, השאלה איך הם יתמודדו עם נגינה יותר אגרסיבית עם מפרט...
Recommended Posts
צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב
עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה
צור חשבון
פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!
הירשם לפורוםהתחבר
משתמש רשום? התחבר כאן.
התחבר כעת