adam28lopez פורסם דצמבר 18, 2012 פורסם דצמבר 18, 2012 אהלן, יש לי ב30.12 אודישן לתוכנית שנקראת "מקורוק" והודיעו על האודישנים רק אתמול ואני רוצה לתת קטע מגניב על בס 6 מיתרים. אני חשבתי על הקטע " D- Code " של אלן קרון אבל בגלל הזמן המוגבל שיש לי אני חושש שאני לא אספיק ללמוד אותו בשלמותו. יש למישהו המלצות לקטעים דומים, גרוביים, מגניבים, שייתנו את הWOW אפקט שאני מחפש שאני אספיק ללמוד בזמן מוגבל בשביל האודישן? תודה!
iBass פורסם דצמבר 18, 2012 פורסם דצמבר 18, 2012 מעניין אותי לדעת: כמה זמן אתה צריך בשביל ללמוד את D-Code במדוייק?
adam28lopez פורסם דצמבר 18, 2012 מחבר פורסם דצמבר 18, 2012 האמת שאין לי מדד כדי להגיד כמה זמן ייקח אבל אני די בטוח שלאודישן אני לא אספיק.
adam28lopez פורסם דצמבר 18, 2012 מחבר פורסם דצמבר 18, 2012 שירים של Dream Theater אני מעריץ ענק של דרים אבל ממש לא מתחבר אליהם מבחינת נגינה.
itayha פורסם דצמבר 18, 2012 פורסם דצמבר 18, 2012 יש קטע רק של מיאנג, "סולאר גרוב" שהוא לא כזה מסובך, חפש ביוטיוב. נראה לי הוא לא רע לנגן באודישן...
adam28lopez פורסם דצמבר 18, 2012 מחבר פורסם דצמבר 18, 2012 יש קטע רק של מיאנג, "סולאר גרוב" שהוא לא כזה מסובך, חפש ביוטיוב. נראה לי הוא לא רע לנגן באודישן... בין הקטעים הראשונים שלמדתי על שש מיתרים, באמת נותן את ה׳וואו׳ אפקט?
adam28lopez פורסם דצמבר 18, 2012 מחבר פורסם דצמבר 18, 2012 אדם, אם תתעסק כל הזמן ב לא, זה מה שיהיה לך בסוף. אני מבין... יש לך משהו שאתה יכול להמליץ לי כן לעשות?
itayha פורסם דצמבר 18, 2012 פורסם דצמבר 18, 2012 אולי תנסה עיבוד של פאטיטוצ'י למשהו של באך, זה בטוח יעבוד... לגבי "סולאר גרוב" החלק השני דווקא די מרשים, החלק הראשון די משעמם אבל אפשר לצבוע אותו אחרת קצת
Hamami פורסם דצמבר 19, 2012 פורסם דצמבר 19, 2012 למרות שאני לא יודע מה התכנית שאתה מדבר עליה ומה הדרישות שלה. ממה שאני קלטתי בתוכניות שיש בהם להקה חיה (אני מנחש שזה מה שאמור להיות), רוצים שהנגן יהיה מסוגל לנגן דברים שונים, שהידע שלו יהיה רחב מספיק וככה הוא יוכל לנגן כמה סגנונות, וחשוב באותה רמה, שיתוף פעולה. נגן סוליסט, משאירים בבית. שים את אפקט ה WOW בצד, ותתרכז בלנגן דברים שונים ומעניינים שהם ברמת היכולת שלך, למרות שיש לך בס 6 מיתרים, אתה יכול לנגן דברים מעניינים שמנוגנים על 4 מיתרים וזה מצויין. את אפקט הWOW תוכל להשיג כשתנגן מוזיקה מקורית משלך בלהקה. עכשיו לתכלס', יש לך בערך 10 ימים, תתאמן כל יום כל כמה זמן שנדרש לך בשביל להשמע מאה אחוז, ובמידה ותבוא לך התחושה של "יהיה בסדר", תגיד לתחושה לחכות בצד ותמשיך להתאמן. יש כל מיני שירים של שנות השבעים עם בס מגניב. בוטסי קולינס, לארי גרהם, סטנלי קלארק וכל תקופת המוטאון. דברים שהם די קלים ותוכל להשתלט עליהם די מהר. אין לי שמות של קטעים כרגע, אבל אני בטוח שלחלק מהחברה פה יש. ובמקום למצוא מה לא, פשוט תבחר משהו, ותתאמן. במידה ויבקשו ממך באודישן "תראה לנו משהו שיגרום לנו לעשות WOW", אז תתחיל להשתולל עם הנגינה. לסיכום, ההצלחה באודישן לא מובטחת לך בין אם תתאמן או לא. האימון פשוט יגרום לך להשמע יותר בעניין של מה שאתה מנגן. המשמעת העצמית מאוד חשובה. חברים, צוחקים, סתלבט יכולים להמתין בתקופות כאלו. פשוט להתאמן. ואם להתאמן גורם לך להגיש סבבה, הכי טוב. אני מקווה שקלעתי לכיוון. זכותך לפעול, או להתעלם ממה שכתבתי וליישם כלום, וזה בסדר, זו האחריות שלך והבחירה שלך. בהצלחה
adam28lopez פורסם דצמבר 19, 2012 מחבר פורסם דצמבר 19, 2012 למרות שאני לא יודע מה התכנית שאתה מדבר עליה ומה הדרישות שלה. ממה שאני קלטתי בתוכניות שיש בהם להקה חיה (אני מנחש שזה מה שאמור להיות), רוצים שהנגן יהיה מסוגל לנגן דברים שונים, שהידע שלו יהיה רחב מספיק וככה הוא יוכל לנגן כמה סגנונות, וחשוב באותה רמה, שיתוף פעולה. נגן סוליסט, משאירים בבית. שים את אפקט ה WOW בצד, ותתרכז בלנגן דברים שונים ומעניינים שהם ברמת היכולת שלך, למרות שיש לך בס 6 מיתרים, אתה יכול לנגן דברים מעניינים שמנוגנים על 4 מיתרים וזה מצויין. את אפקט הWOW תוכל להשיג כשתנגן מוזיקה מקורית משלך בלהקה. עכשיו לתכלס', יש לך בערך 10 ימים, תתאמן כל יום כל כמה זמן שנדרש לך בשביל להשמע מאה אחוז, ובמידה ותבוא לך התחושה של "יהיה בסדר", תגיד לתחושה לחכות בצד ותמשיך להתאמן. יש כל מיני שירים של שנות השבעים עם בס מגניב. בוטסי קולינס, לארי גרהם, סטנלי קלארק וכל תקופת המוטאון. דברים שהם די קלים ותוכל להשתלט עליהם די מהר. אין לי שמות של קטעים כרגע, אבל אני בטוח שלחלק מהחברה פה יש. ובמקום למצוא מה לא, פשוט תבחר משהו, ותתאמן. במידה ויבקשו ממך באודישן "תראה לנו משהו שיגרום לנו לעשות WOW", אז תתחיל להשתולל עם הנגינה. לסיכום, ההצלחה באודישן לא מובטחת לך בין אם תתאמן או לא. האימון פשוט יגרום לך להשמע יותר בעניין של מה שאתה מנגן. המשמעת העצמית מאוד חשובה. חברים, צוחקים, סתלבט יכולים להמתין בתקופות כאלו. פשוט להתאמן. ואם להתאמן גורם לך להגיש סבבה, הכי טוב. אני מקווה שקלעתי לכיוון. זכותך לפעול, או להתעלם ממה שכתבתי וליישם כלום, וזה בסדר, זו האחריות שלך והבחירה שלך. בהצלחה חממי, תודה רבה! אני לוקח את הדברים שלך ברצינות רבה ומקבל אותם בלב שלם. הדברים שלך נתנו לי כיוון חשיבה שונה ושאני מאמין יותר נכון. נ.ב - מעריץ שלך, הקשבתי לכל בס ליין של האלבום הראשון במוניקה שעות על שעות.
Hamami פורסם דצמבר 19, 2012 פורסם דצמבר 19, 2012 תודה על המחמאות. כזה מהר שינית את החשיבה? (בואנה, אני טוב יותר ממה שחשבתי ) ובנושא הערצה, אם תראה אותי ברחוב, אל תקרע לי את החולצה. תקופה חלשה עם תלמידים ואין לי כסף לבגדים
adam28lopez פורסם דצמבר 19, 2012 מחבר פורסם דצמבר 19, 2012 תודה על המחמאות. כזה מהר שינית את החשיבה? (בואנה, אני טוב יותר ממה שחשבתי ) ובנושא הערצה, אם תראה אותי ברחוב, אל תקרע לי את החולצה. תקופה חלשה עם תלמידים ואין לי כסף לבגדים צניעות היא מילת המפתח נקודות במחשבה השתנו וגם נגעת ונתת דגש לנקודות שהיו ברקע... לא אקרע וגם לא אקרא... אני בנאדם שלא עושה סצנות (אלא אם תרצה) ואם תבוא לרחובות ב״ש הקטנה והיבשה אני אראה אותך ברחוב...
Hamami פורסם דצמבר 19, 2012 פורסם דצמבר 19, 2012 אז אתה רומז שאני לא צנוע? (וגם צודק ). כל מה שנשאר זה להתאמן. שוב, שיהיה בהצלחה.
iliachulsky פורסם דצמבר 23, 2012 פורסם דצמבר 23, 2012 מה זו התוכנית הזו? ואיך גם אני יכול לקבל הודעות על אודישנים למיניהם?..
adam28lopez פורסם דצמבר 23, 2012 מחבר פורסם דצמבר 23, 2012 מה זו התוכנית הזו? ואיך גם אני יכול לקבל הודעות על אודישנים למיניהם?.. זו תוכנית לבני נוער בני כיתות ט׳-יב׳ שאם אתה לוקח חלק בתוכנית אחרי שעברת את האודישן כמובן, אתה משתתף בסדנאות וכיתות אומן בנושאי מוזיקה, הלחנה, עבודה קבוצתית של נגנים ועוד.ז ואין לי מושג מאיפה תוכל לקבל הזמנות לאודישנים, בכלל...
Recommended Posts
ארכיון
הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.