lukatch פורסם אוגוסט 28, 2014 פורסם אוגוסט 28, 2014 ומבחינת הצליל? שום דבר. (כלומר מאז שנות השבעים של המאה הקודמת, שבהן ימאהה ובעקבותיה כל היצרנים היפאנים הפסיקו לייצר זבל והתחילו לבנות כלים איכותיים). גיטרה חשמלית זה לא כינור ואין פה סודות שעברו מאב לבן. אין קשר בין ארץ הייצור לבין היכולת לנסר במדויק בפיקוח מחשב כמה חתיכות עץ, לצבוע יפה, לחבר בברגים ולהלחים פיקאפים גנריים, ואז לעשות סט-אפ סביר. אפשר ללמד קוף לבנות פנדר. זה לא סטרדיווריוס.
ofirdr78 פורסם אוגוסט 29, 2014 פורסם אוגוסט 29, 2014 שום דבר. (כלומר מאז שנות השבעים של המאה הקודמת, שבהן ימאהה ובעקבותיה כל היצרנים היפאנים הפסיקו לייצר זבל והתחילו לבנות כלים איכותיים). גיטרה חשמלית זה לא כינור ואין פה סודות שעברו מאב לבן. אין קשר בין ארץ הייצור לבין היכולת לנסר במדויק בפיקוח מחשב כמה חתיכות עץ, לצבוע יפה, לחבר בברגים ולהלחים פיקאפים גנריים, ואז לעשות סט-אפ סביר. אפשר ללמד קוף לבנות פנדר. זה לא סטרדיווריוס. איך אומרים הילדים? ביג לייק! מסכים ב-100%.
Shilo פורסם ספטמבר 1, 2014 מחבר פורסם ספטמבר 1, 2014 תודה לוקאץ', תודה כולם! אחת היסטורית: בפנדר וב G&L ליאו פנדר עשה גיטרות דומות מאוד, אבל למה אין נגיד סטראט או פרסיז'ן של מיוזיקמן? ועדיין מחפש מורה תותח ולא יקר באזור רעננה.
Arnon_Palty פורסם ספטמבר 1, 2014 פורסם ספטמבר 1, 2014 תודה לוקאץ', תודה כולם! אחת היסטורית: בפנדר וב G&L ליאו פנדר עשה גיטרות דומות מאוד, אבל למה אין נגיד סטראט או פרסיז'ן של מיוזיקמן? מיוזיקמן= פרסיז׳ן עם פיקגארד עגול ומפתח אחד ( משין הד) שאינו במקומו...
Shilo פורסם ספטמבר 1, 2014 מחבר פורסם ספטמבר 1, 2014 צודק, אבל אני מדבר גם בגיטרות חשמליות. למה אין נגיד מיוזיקמן טלקסטר? ומה הקטע באמת עם המפתח הנגדי? יש לי את זה בגיטרה, ולדעתי זה די מכוער
lukatch פורסם ספטמבר 1, 2014 פורסם ספטמבר 1, 2014 למה אין נגיד מיוזיקמן טלקסטר? ליאו פנדר לא אהב לייצר גירסאות נוספות של הגיטרות הישנות שלו. התקופה שלו במיוזיקמן הייתה קצרה והוא המציא שם משהו חדש, והמשיך הלאה. אבל בימי G&L הקונים דרשו, אז הוא ייצר, ולגיטרה הוא קרא ASAT, שזה ראשי תיבות של Another Strat, Another Tele. אז מזה אתה יכול להבין מה הוא חשב על המיחזור. ומה הקטע באמת עם המפתח הנגדי? הרעיון היה לקצר את ההדסטוק כדי להעלים את ה"נקודה המתה" האופיינית להרבה פנדרים (מיתר G איפשהו באזור שריגים 4-5-6 פחות או יותר). האפשרות השנייה להעלים את ה-dead spot היא דווקא להוסיף מאסה להדסטוק, אבל זה גורם לו לצלול לריצפה. אז עדיף לקצר. ועם הזמן זה נהיה טרייד-מארק של מיוזיקמן, ולכן זה קיים גם בגיטרות.
elzo79 פורסם ספטמבר 1, 2014 פורסם ספטמבר 1, 2014 ומבחינת הצליל? מתייחס לשאלתך המקורית וגם לתשובות בשרשור... בכל מקרה, ברור שיש הבדל וזה גם מאד הגיוני. אם תהליך בקרת האיכות לא מוקפד כמו זה שיש בארה"ב ובהנחה שהרכיבים שונים ( עצים שונים, פיקאפים שונים וכיו"ב - זה מאד מקובל, צריך רק להעיף מבט במפרט ), הגיטרה תשמע אחרת ותרגיש אחרת. יש מספיק סרטוני Shootout ביו טיוב שממחישים את הענין הזה בצורה לא רעה בכלל.
yosiwin פורסם ספטמבר 2, 2014 פורסם ספטמבר 2, 2014 לדעתי המשוחדת (יש לי G&L מלוכסנת ) ההבדל העיקרי הוא בשכר העבודה הנמוך ובקיומם של מגה מפעלים שמייצרים אלפים רבים של גיטרות מדי חודש במזרח. הכמות מייצרת מחיר נוח למלוכסנות ומחיר גבוה לאמריקאיות. זה הכול, חוץ מהסקס אפיל ושאר ירקות שמקושרים ל- MADE IN USA. במקרה של ה-G&L גם המכלולים זהים. (הצהרת יצרן). בעניני איכות - אף אחד לא יקנה גיטרה עם גימור לקוי אפילו במחיר "שפוי" והגימור של בתי החרושת הגדולים במזרח הוא קפדני. גם הם יודעים מאיזה צד מרוחה הריבה.
lukatch פורסם ספטמבר 2, 2014 פורסם ספטמבר 2, 2014 ניגנת פעם על סטראט 79'? אמריקאית (לא היה אז משהו אחר)? קטסטרופות ששוקלות טון ונשמעות דקות וסתומות. ואחרי זה שמישהו יספר לי על איכות הצליל של כלים אמריקאיים. תשווה את זה זה לסקווייר 82-83' יפאנית (כמו שג'ף הילי וג'ימי ווהן אהבו)... חושך ואור.
Arnon_Palty פורסם ספטמבר 2, 2014 פורסם ספטמבר 2, 2014 שלא לדבר על טלקסטר (פרסיז׳ן) בס של 1950׳- קרש עבה ומרובע, עם פיקאפ זעיר. כל פנדר יפנית/ מקסיקנית מצלצלת מדהים/ שוקלת נוצה ליד הדינוזאורים האלה שעיקר חינם ( החן שלהם) הוא מקומם במצגת ההסטורית/ מסורתית. את זה בהחלט אי אפשר לקחת מהן.
elzo79 פורסם ספטמבר 2, 2014 פורסם ספטמבר 2, 2014 קטונתי כן... אתם פשוט מוזמנים להיכנס ליו טיוב ולחפור בנושא, האוזניים לא משקרות. השאלה של הבחור הייתה על הבדל בצליל. ההבדל קיים - לטובה או לרעה זה גם תלוי בטעם אישי, מן הסתם יש אינדונזיות וגם מקסיקניות שישמעו יותר טוב מאמריקאיות ( יפניות יש בשפע ) ויש כאלו שישמעו פח. מעבר לכך כל יצרן והסטנדרטים שלו, מסכים לדוגמא ש G&L Tribute זו סדרה מעולה ולא נופלת בשיט מהאמריקאיות שלהם. אי אפשר להגיד אותו דבר נגיד על warwick גרמניות מול הרוק בייס שלהם שמיוצרות בסין... לקבוע בכלליות שאין שום הבדל זה פשוט לא נכון.
Shilo פורסם ספטמבר 2, 2014 מחבר פורסם ספטמבר 2, 2014 מילים כדורבנות, אלזו. מילים כדורבנות. *כדרבונות. אתם מבינים בגיטרות, אני מבין בעברית. "דִּבְרֵי חֲכָמִים כַּדָּרְבֹנוֹת וּכְמַשְׂמְרוֹת נְטוּעִים בַּעֲלֵי אֲסֻפּוֹת נִתְּנוּ מֵרֹעֶה אֶחָד"
lukatch פורסם ספטמבר 2, 2014 פורסם ספטמבר 2, 2014 ואני, שהתפרנסתי פעם כמגיה ועורך לשוני בהעיר ז"ל ובהארץ יבדל"א, וערכתי ספרים וניקדתי שירים - את זה לא ידעתי. מה שכן ידעתי מהפסוק הזה הם המשׂמרות, כלומר מסמרות ( = מסמרים), שבדומה לסכין ולסערה ולהסתערות, נכתבו בתנ"ך כשׂכין, שׂערה והשׂתערות.
nemo פורסם ספטמבר 3, 2014 פורסם ספטמבר 3, 2014 מיוזיקמן= פרסיז׳ן עם פיקגארד עגול ומפתח אחד ( משין הד) שאינו במקומו... לא בדיוק, למיוזקמן (אני מניח שאתה מתכוון סטינגריי) יש גם אלקטרוניקה אקטיבית, האמבקר במיקום שונה ובבנייה שונה מהספליט קויל של הפרסיז'ן וגשר יותר מאסיבי. בעצם כל ההרדוור והאלקטרוניקה שונים, רק העצים והצורה דומים
סחבק פורסם ספטמבר 5, 2014 פורסם ספטמבר 5, 2014 אוקיי ראיתי כמה סרטונים ביוטוב ודי אהבתי את המקסיקנית. מה מחיר טוב למקסיקנית פחות או יותר?
Recommended Posts
ארכיון
הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.