zoharAr פורסם ספטמבר 21, 2015 פורסם ספטמבר 21, 2015 הנה וידאו של ג׳ף ברלין על ארטיקולציה ספציפית בווקינג. אני מנסה להבין למה דווקא יד שמאל אחראית על הארטיקולציה הזאת, מה היתרונות והחסרונות
RT פורסם ספטמבר 21, 2015 פורסם ספטמבר 21, 2015 כוונתו היא שאצבעות היד הפורטת צריכות להתמקד ב down beats - כפי שהמתופף מנגן רבעים על ה ride. ע"י כך "אנרגיית" הרבעים הארוכים והמלאים (שהם הבסיס לסווינג) אינה מוקרבת לטובת up beats - שיבואו מהיד השניה. למה? כי כשהיד הפורטת עסוקה בזה (שטיקים ומשחקים רתמיים על up beats) מתקבלים צלילים חתוכים באורכים שונים עם כל מיני mutes וזה חוטא (חטא נורא) למטרה שלשמה התכנסנו - סווינג.האמת שסגנונית הוא צודק -- למרות שזו בסה"כ דעה/גישה אישית שלו. ראיתי את ריצ'ארד בונה עושה בדיוק מה שג'ף ברלין אומר לא לעשות... וזה נשמע כ"כ טוב שבא למות. בכל אופן, זה עוד משהו שכדאי לדעת לעשות כדי לקבל אפקט סגנוני מסוים.
iBass פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 מעניין. אגב יש איזו סדנת אומן שלו בקרוב בארץ מתי ואיפה?
huckbuc פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 לא יודע על הסדנה / כיתת אמן, אבל ג'ף ברלין יופיע אצלנו בארץ בקרוב (8.10) במסגרת המחווה לג'ק ברוס בפסטיבל יפו ג'אז. עוד פרטים כאן.
noambt פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 יש משהו שנשמע נכון בהדגשה שהוא נותן לדאון ביט. אבל הנקודה המשמעותית פה בעיני היא: cort??
iBass פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 לא יודע על הסדנה / כיתת אמן, אבל ג'ף ברלין יופיע אצלנו בארץ בקרוב (8.10) במסגרת המחווה לג'ק ברוס בפסטיבל יפו ג'אז. עוד פרטים כאן. אני לא מצליח להבין את הקטע הזה שמגיעים לארץ אמנים גדולים, ומספחים אליהם נגנים ישראלים. למה עושים את זה? אין תקציבים להביא הרכבים שלמים יחד עם האמנים?
lukatch פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 אבל הנקודה המשמעותית פה בעיני היא: cort?? למה לא. לכל יצרן, גם כזה שמתמקד בגיטרות זולות, יש אפשרות לייצר דגם טוב. הבס שלו נראה מיליון דולר, למעשה זה אחד מדגמי הבוטיק היחידים שלא הייתי מתבייש להופיע איתם בציבור. אין שם כל מיני התעגלויות אורגניות וגיבנת מוזרה ועצים שנראים כמו מחלת עור. והוא גם נשמע טוב. הדבר היחיד שמפריע לי הוא ג'ף ברלין בלי השפם-כוכב-פורנו-גרמני-משנות-השבעים שלו.
nemo פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 לא יודע על הסדנה / כיתת אמן, אבל ג'ף ברלין יופיע אצלנו בארץ בקרוב (8.10) במסגרת המחווה לג'ק ברוס בפסטיבל יפו ג'אז. עוד פרטים כאן. פרסמו בפייסבוק איזה סדנת אומן שלו לפני כמה חודשים באירוח מיוזיק סנטר לא יודע מה נהיה מזה מאז
RT פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 אכן פורסמה סדנה במיוזיק סנטר - כנראה בגלל שהם יבואני דגם הסיגניצ'ר שלו (שאגב, מחירו ממש לא בשמיים)מאז שנגנבה הפרסיז'ן הישנה שלו הוא מקפיד לנגן על כלים של חברות לא נוצצות - פיווי , Dean ועכשיו Cort - תמיד הוא אומר שזו הבס הכי טובה בעולם ותמיד היא פאסיבית עם פיקאפים (מורחקים זה מזה) של ברטוליני.השפם שלו הוא אכן אבידה גדולה לתעשיית הווינטאג' פורנו.
zoharAr פורסם ספטמבר 22, 2015 מחבר פורסם ספטמבר 22, 2015 רונן הסברת יפה. אולי תוכל גם להסביר את זה? לא בדיוק בטוח למה הוא מתכוון
RT פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 גם לי לא ברור.הוא מדבר בביקורתיות על תבניות יד שמאל וגם על הצורך בלהתאמן (באופן אקדמי) על תוכן מוזיקלי נטו, ללא הכנסת אלמנטים יצירתיים/קישוטיים - שיש להם מקום בשלב יצירת המוזיקה, אבל לא בלמידת חומר מוזיקלי ואימון. כל זה - לשיטתו ואמונתו. לא הצלחתי להבין את הקשר בין שני הדברים. הוא לא ממש הצליח להוציא רעיון שלם ברור.
noambt פורסם ספטמבר 22, 2015 פורסם ספטמבר 22, 2015 אני לא מצליח להבין את הקטע הזה שמגיעים לארץ אמנים גדולים, ומספחים אליהם נגנים ישראלים. למה עושים את זה? אין תקציבים להביא הרכבים שלמים יחד עם האמנים? זה הקונספט של הפסטיבל שהוא בכלל בנוי מהופעת הומאז׳ ולא מחומר מקורי של הרכבים. אבל בדרך כלל סיפוח של נגנים ישראלים עושה טוב בעיקר לנגנים ונותן עוד קצת עבודה לסצינה הדי מובטלת של נגני ג׳אז ברמה גבוהה בארץ. אני גם לא בטוח שלג׳ף ברלין יש כרגע הרכב פעיל, גם הוא נמצא בעיקר בהוראה.
GalShaya פורסם ספטמבר 24, 2015 פורסם ספטמבר 24, 2015 לבסיסטים שיחסית מתחילים בג'אז הוידאו הזה מצוין כמובן כי הוא יעזור לבנות הרגשה שהיא מאוד safe ולהיות מספיק "סווינגין" כדי לקבל גיגים. בשלב הבא יש המון גיוון שאפשר ורצוי להשתמש בו באורך צליל אפילו בליין ווקינג שהוא רק רבעים וכשיודעים להשתמש בזה זה משנה מאוד את ההרגשה של ההרכב (בתקווה לטובה). אני עוד מתלבט ביני לבין עצמי על עולם המושגים שלו שהוא אומר שבסיסט שמנגן סטקטו הוא "הסחת דעת"... זאת דרך מעניינת לחשוב על זה.
guy_ron פורסם ספטמבר 26, 2015 פורסם ספטמבר 26, 2015 https://www.facebook.com/events/941586675901995/ סדנת האומן בפייסבוק
itaitz פורסם ספטמבר 27, 2015 פורסם ספטמבר 27, 2015 אני בספק שהוא בחר בדגם רק כדי שלא יגנבו לו אותו... הוא מנגן על קורט כי הם הוציאו סדרה על שמו.
RT פורסם ספטמבר 27, 2015 פורסם ספטמבר 27, 2015 אני בספק שהוא בחר בדגם רק כדי שלא יגנבו לו אותו... אני בטוח במאה אחוז שהוא מפחד שיגנבו לו שוב את הבס. הוא היה יכול לקבל אנדורסמנט על כל כלי בעולם. הסיבה היחידה שהוא בוחר חברות קיקיוניות היא הפחד הגדול בו הוא שרוי. לפחות בשעות שהוא ער.
guy_ron פורסם אוקטובר 7, 2015 פורסם אוקטובר 7, 2015 הייתי אתמול בסדנה. היו 90% דיבורים ו10% ניגון, אבל בהחלט למדתי דבר או שניים.
huckbuc פורסם אוקטובר 9, 2015 פורסם אוקטובר 9, 2015 עוד מישהו חוץ ממני היה בהופעה אתמול? היא היתה ככה-ככה, לטעמי. הופתעתי לגלות שני דברים: הראשון הוא שבלי השפם, ג'ף ברלין דומה ל-comic book guy מהסימפסונז, והשני הוא שג'ף ברלין הוא יהודי-ציוני חם. הוא אפילו ניגן את "התקווה" בעיבוד לבס סולו, ובסוף הקטע, מההתרגשות, השתנק והתחיל לדמוע. נשבע לכם.
zoharAr פורסם אוקטובר 10, 2015 מחבר פורסם אוקטובר 10, 2015 אם כבר יש פה בסיסטים מומחים, והנושא כבר עלה, באיזה עוד טכניקות אתם משתמשים כשאתם מנגנים walk בלי מתופף?
lukatch פורסם אוקטובר 10, 2015 פורסם אוקטובר 10, 2015 באיזה עוד טכניקות אתם משתמשים כשאתם מנגנים walk בלי מתופף? נושך את השפתיים ומקווה שייגמר כבר.
Recommended Posts
ארכיון
הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.