lukatch פורסם דצמבר 16, 2019 פורסם דצמבר 16, 2019 https://bassmagazine.com/artists/warwick-to-be-exclusive-licensee-for-sadowsky-guitars?fbclid=IwAR3tUJY7fixRy_R93827xd3eLiTYBCl3xgdgJS_0NYU8H6Vgx6uTJyyOUec צעד חשוב מאוד לרוג'ר סדאוסקי, וגם לוורוויק. ב-NAMM הקרוב כבר יהיה להם דוכן משותף, ושם ייחשפו דגמי המטרו והמטרו-אקספרס החדשים, שייבנו בגרמניה, במפעל במארקנויקירשן. רוג'ר סדאוסקי והצוות שלו ימשיכו לייצר בניו יורק את דגמי NYC Custom Shop של סדאוסקי. מכאן למה שאין בידיעה שלמעלה: מקורותי, כמו שאומרים, מוסרים שיהיו גם דגמים סיניים שייוצרו במפעל של וורוויק בשנגחאי, שם מיוצרים היום דגמי הרוקבייס של החברה הגרמנית. כלומר, עוד לא הרבה זמן נראה סדאוסקי סיניות. מעניין מאוד כמה הן יעלו ומה תהיה איכות הבנייה והרכיבים. מי שאוהב את רוג'ר ומעריך את מה שעשה ותרם לעולם הבס ב-40 השנים האחרונות, חייב להיות שמח מאוד בשבילו היום.
dave פורסם דצמבר 17, 2019 פורסם דצמבר 17, 2019 (נערכה) מעניין. לכאורה נשמע כמו WIN WIN. אני חושב שוורוויק היו צרכים את ה'הכרה' מבונה גיטרות *אמריקאי* בעל שם והשפעה, שהכלים שלו פופולריים בחוגים שוורוויק לא ממש הצליחו לחדור אליהם. בשנים האחרונות האסטרטגיה השיווקית שלהם הייתה מתן חסות לנגנים בעלי שם. ואף על פי כן זה היה נראה לי מלאכותי ומאולץ. קצת קשה לי להניח את האצבע בדיוק על הנקודה, אולי משהו ברמת ה form factor (מניח שזה קשור לעובדה שמוזיקאים זה קהל שמרני ויש דברים מסויימים שנטבעו בתודעה שלנו). מצד שני, המפעל שלהם וטכנולוגיה שיישמו בו זה דבר מעורר הערצה. עריכה אחרונה דצמבר 17, 2019 על ידי dave
iBass פורסם דצמבר 17, 2019 פורסם דצמבר 17, 2019 @lukatch כמדומני כבר מזמן יש סידרה של סאדווסקי שמיוצרת בסין. אם אני לא טועה, כל הסידרה של המטרו אקספרס היא סינית. השאלה שלי עולה בראש דווקא מהפרסום הזה היא למה סאדווסקי החליט אחרי כל כך הרבה שנים שהוא עובד באופן הדוק וצמוד עם היצרנים שלו ביפן, לעבור לייצור באירופה שסביר להניח שזה יותר יקר, ולמה דווקא עם וורוויק. כבר ראינו במהלך השנה האחרונה מהלך של שינוי גדול בשוק הבוטיק כשסמית הודיע שהייצור שלו עובר לברובייקר. יש הרבה רחשים מאחורי ההחלטה הזו. הוא מעולם לא הסביר את הסיבה לכך אבל אני (ועוד כמה...) מניח שהוא מבין שאין לו אף אחד שימשיך את דרכו ולכן הוא מכין את עצמו. יש גם שמועה שאחד העובדים המרכזיים שלו במפעל נפטר ולכן נוצרה לו בעיה בייצור (הם בסך הכל 5 אנשים במפעל כולל אותו). בקיצור... נראה לי שסאדווסקי עושה מהלך דומה. גם לו, כמו לסמית, אין בן שממשיך את המסורת.
iBass פורסם ינואר 12, 2020 פורסם ינואר 12, 2020 זו היתה בדיוק ההשערה שלי כששמעתי על השינויים... גם של סאדווסקי וגם של סמית לפני כשנה. שניהם חושבים בדיוק אותו הדבר. הם מבינים שהם לא יחיו לנצח, לשניהם אין בנים ממשיכים בעסק (עד כמה שידוע לי) ולכן הם צריכים לחשוב חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה איך המורשת שלהם תמשיך אחרי שהם כבר לא יהיו איתנו. לא יודע אם זה טוב ליהודים או לא, אבל ללא ספק האנשים האלה עושים צעדים אמיצים מאוד בשביל להמשיך את המורשת שלהם.
nonpoint פורסם ינואר 13, 2020 פורסם ינואר 13, 2020 (נערכה) היה יכול להיות יותר מעניין אם כל דגמי ה"פנדר" היו מועברים לחו"ל, והוא היה מתמקד אישית רק בסינגאל קאט שלו, שזו אחת הגיטרות היפות שעוצבו. https://www.sadowsky.com/sadowsky-instruments/nyc-basses/single-cut/ עריכה אחרונה ינואר 13, 2020 על ידי nonpoint
tomersg פורסם ינואר 13, 2020 פורסם ינואר 13, 2020 בתור בעלים גאה ומבסוט של וורוויק רוקבס סטרימר נפלאה שבנויה ברמה גבוהה מאוד, אני בטוח שאם ישמרו על הסטנדרט הזה, גם סדובסקי שתצא מהמפעל הזה תסב נחת רבה למי שיקנה אותה. מקווה שהמחיר ישאר שפוי ומשתלם.
huckbuc פורסם ינואר 29, 2021 פורסם ינואר 29, 2021 הערב, בעודי משווה מחירים של כמה כבלים שאני צריך לקנות, נתקלתי באתר של Next-Pro בהפתעה: סדאוסקי ב-2851 ש"ח. בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות או בזיוף - Next-Pro הם בסדר (מהמגעים שלי איתם עד היום), אבל הרושם שלי הוא שהם יותר בכיוון של מערכות קריוקי מאשר של כלי נגינה בוטיק. אבל אז נזכרתי בדיון הזה, ומסתבר שאכן מדובר בליין ה-MetroExpress שדוסקס כאן. מישהו יודע אם אלה גיטרות סבירות?
guy_ron פורסם ינואר 30, 2021 פורסם ינואר 30, 2021 גם אני שמעתי ביקורות לא טובות עליהן. יש את הבחור הזה שנתן ביקורת אמינה לדעתי: אגב, ניגנתי על הדגם הזה במיוזיק סנטר ועפתי!!! אם רק היו לי 13K ספייר, או שהייתי צריך עוד בס, או שהייתי מנגן בכלל... עזבו
Recommended Posts
צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב
עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה
צור חשבון
פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!
הירשם לפורוםהתחבר
משתמש רשום? התחבר כאן.
התחבר כעת